Wednesday, April 13, 2011

Ikan Patin Terlampau



...IKAN PATIN MASAK TEMPOYAK. NYUM NYUM NYUM...

Tauke :: Ya bozz.. Makan ape mau
Customer :: Bagi patin dengan nasi putih ye
Tauke :: Orait
Customer :: Ngap ngap ngap.. Erkkk.. Bozz kasi kire sume ni
Tauke :: Suma 13000 ringgit.... Emmm Malaysia punye
Customer :: Perghh gile babeng mahal tipu ke ape ni
Tauke :: Takde tipu.. You tadi order you tak tanye dulu harga.. Bahlol betul
Customer :: Ye saya bahlol


p/s: Peniaga ikan patin di Temerloh disaran meletakkan tanda harga yang jelas untuk mengelakkan kekeliruan di kalangan pelanggan terutamanya yang datang dari luar Temerloh.

Related articles:


Credit to:

2 comments:

ejulz said...

biar btul ni.. sbb br smlm dgr pegawai kat sini cite2 pasal ikan patin ni.. x update laa.. heHe

Anna King said...

ejulz
sebab dia betul la semua orang terkejut habis... hehee.. tengok gamba ikan patin masak tempoyak tu terliur pulak nak makan... ^^

Muhammad Iman Harraz Pengemas Rumah Terbaik Dari Ladang !

  #Gambar-gambar di bawah didapati dari whatsapp mamanya# Hai si kecik ni memang kaki pengemas bertaraf antarabangsa betul. Ten...