Thursday, September 15, 2011

Funny Google Translate vs Dato' Siti Nurhaliza



All kawan-kawan try pergi Google Translate then Click FROM: ENGLISH TO: MALAY and type in BEATLES and see what happens : )




Tengok sampai translate pun boleh salah. Nampak sangat Dato Siti Nurhaliza memang top... 

Nice... Tengok lagu tu pun nampak macam sesuai je dengan clip ni kan. Huhu

Funny Google Translate ! Haha : )


p/s:
Beatles/beetles in Malay would be "Kumbang" not "Siti Nurhaliza". Actually Siti Nurhaliza is no.1 Malaysian Singer. 



~~ Miscellaneous = SITIZONERS ~~


actually the Beatles is a Liverpool band from England and if it's kumbang the correct english spelling would be beetles.. so it's not a direct translation but a comparison maybe.

yup beetles is kumbang..its random translation, mybe bcoz siti nurhaliza is so familiar in Malaysia n she also the famous singer..hope she will be legend like The Beatles.

maybe it's coincidentally happened kot.. ??? perhaps??? hehe... btw, it's sound funny la.... SITI NURHALIZA was so famous in all over the world now!!! ;-)

mungkinla, siti nurhalizakan selalu menang dan berjaya menewaskan ramai org kan, jadi Siti Nurhaliza ni unBEATable ataupun beatless / beatles, agaknye la kan? hahahhaa


Credit to: Faliess Khairol

2 comments:

Asmiza Misram said...

hahaha! tersenyum siti klau tgk video tu ana.. :)

Anna King (سيتي امينه نسراودين) said...

hehehe... betol2.. tiba2 je ada nama dia kan... cool.... :)

Muhammad Iman Harraz Pengemas Rumah Terbaik Dari Ladang !

  #Gambar-gambar di bawah didapati dari whatsapp mamanya# Hai si kecik ni memang kaki pengemas bertaraf antarabangsa betul. Ten...