Tuesday, March 12, 2013

Kadang Saya Rindu Diri Saya Yang Dulu..


 
Waktu itu saya tidak mempunyai apa-apa perasaan selain daripada perasaan untuk terus hidup dan menanti keajaiban.. dan cahaya itu datang untuk menerangkan hati yang pudar ini dalam bercinta..

saya rindu diri saya yang mampu menolak cinta dari mana-mana yang datang suatu ketika dahulu hinggalah kini..

saya sakit dalam bercinta.. sakit untuk tanggung derita yang mana pada awalnya bahagia dan kini apa yang saya harap cuma hati saya lebih kuat untuk berdepan dengan apa juga dugaannya..

saya tidak mampu kembali ke masa dulu untuk menjadi diri saya yang dulu..
saya cuma mampu berharap kekuatan itu ada dengan saya..
Tuhan Itu Adil..

Semoga harapan dengan kepercayaan itu sentiasa ada bersama saya untuk menjadi cahaya saya untuk terus hidup :)

-HoPe-


 Credit to: FBmania

No comments:

Muhammad Iman Harraz Pengemas Rumah Terbaik Dari Ladang !

  #Gambar-gambar di bawah didapati dari whatsapp mamanya# Hai si kecik ni memang kaki pengemas bertaraf antarabangsa betul. Ten...