Wednesday, March 23, 2011

Encik Harry Potter Dari Pelbagai Sudut Pandangan> Nice !



Untuk entry terbaru ni memang menarik x sikit dan x banyak laa. Sederhana gitu. Walaupon demam malaria Encik Harry Potter dah surut tetapi bayang dia tetap dikejar oleh kipas susah sakit sampai dia dah x tahu nak menyorok kat mana kalau keluar rumah. Awek-awek laa yang selalu kejar dia except me ye. LOL ! Hehee. 

Okeh ! Entry kali ni korang dapat tengok seberapa banyak kreatif dan kelakar Encik Harry dan gangstar dari filem Harry Potter punya gambar ! Check it out !












2 comments:

ThaiRa Lovar said...

macam2 versi Harry Potter...
but i xminat sgt..1 and 2 tgk lg. lps2 tuu..mls dh.. muak jd nye

Anna King (سيتي امينه نسراودين) said...

ThaiRa Lovar
ohh awak ok lagi.. saya haram semua sekuel harry potter xlayan pon... entah la macam xminat je nak tengok cerita khayalan magik...

Muhammad Iman Harraz Pengemas Rumah Terbaik Dari Ladang !

  #Gambar-gambar di bawah didapati dari whatsapp mamanya# Hai si kecik ni memang kaki pengemas bertaraf antarabangsa betul. Ten...