Thursday, March 24, 2011

22 Brazilian Victoria Secret Angels> Auuwww !


Brazil merupakan sebuah negara yang terletak di Amerika Selatan. Ia amat terkenal dengan samba bolanya yang diminati oleh semua masyarakat dunia yang kagum dengan bakat hebat kelahiran Brazil. Siapa yang x kenal Ronaldo, Ronaldinho, Roberto Carlos. Mereka adalah raja samba dan pemenang kasut emas World Cup. Full stop! Cukup dah cakap pasal bola. 

Sebenarnya entry terbaru ni x ada kena-mengena langsung pasal bola. Yang serupanya cuma si cewek-cewek hot di bawah ni kesemuanya adalah berasal dari Brazil. Hebat-hebat orang brazil ni kan. Yang lelaki terer bola. Yang perempuannya cun-melecun tahap dewi. 

Sebab cun sangat laa mereka semua ni telah dilamar oleh jenama pakaian dalam terkenal seantero dunia iaitu Victoria Secret Angels untuk menjadi model yang menghiasi dada-dada mereka untuk promosi iklan di media dan pentas peragaan. Hehee. 

Jom laa ushar tengok kot-kot ada yang korang minat ke. Kalau saya suka Adriana Lima sebab nama kami lebih kurang sama > Ana < dan saya suka sangat dengan angka > Lima < itu tarikh birthday saya ! ^^ 


...ADRIANA LIMA... I loike her!
...ALESSANDRA AMBROSIO...
...ANA CLAUDIE MICHELS...
...ANA HICKMAN...
...ANA PAULA ARAUJO...
...CAROLINE TRENTINI...
...CINTIA DICKER...
...DANIELA CICARELLI...
...DANIELLA SARAHYBA...
...EMANUELA DE PAULA...
...FABIANA SEMPREBOM...
...FABIANA TAMBIOSI...
...FERNANDA TAVARES...
...FLAVIA DE OLIVEIRA...
...GISELE BUNDCHEN...
...ISABELI FONTANA...
...IZABEL GOULART...
...JEISA CHIMINAZZO...
...LETICIA BIRKHEUER...
...MARCELLE BITTAR...
...MICHELLE ALVES...
...SOLANGE WILVERT...

No comments:

Muhammad Iman Harraz Pengemas Rumah Terbaik Dari Ladang !

  #Gambar-gambar di bawah didapati dari whatsapp mamanya# Hai si kecik ni memang kaki pengemas bertaraf antarabangsa betul. Ten...