Thursday, March 31, 2011

It's Over Now by Mocca



I know that you're very nice
Never ever tell me lies
You're always there to comfort me
And cheer me up when I am down


However that is it
You've got you're world and i've got mine
And after all that we've been through 
I must say


Sorry honey, my heart is not for you
Sorry baby this love is not for you
Sorry honey, my heart is not for you
Sorry baby this love is not for you


It's over now.....


p/s: I dedicate this song to someone I care about....


X lupa juga buat Adib Chelios. Kamek minat gilak dengan lagu kat playlist blog kitak tu tau. Thanks for give me the beat & free my soul! ^^

4 comments:

Asmiza Misram said...

nice song....^^

anna..
ecik nuffnang bagi duet byk x?
ja nak letak tapi banyak sgt la iklan dia..
mcm myesakkan blog je..
hehe..

Anna King said...

Asmiza Misram> tQ... ^^

x sure laa dapat banyak or x.. tengok orang gak kadang-kadang.. ana punya baru ada berapa rm gitu.. kadang2 nak tunggu visitor klik iklan memang payah...
alaa mieja pasang je iklan tu.. kalau x nak menyemak sangat letak 1 iklan pon xpe... limit iklan nuff 3.. try jelaa...
http://sengalman.blogspot.com/2011/02/3-teknik-nak-naikkan-nuffnang.html

Asmiza Misram said...

okay anna..
thanks bagi info pasal ecik nuffnang..
nak try letak la...
wat syarat je pun xpe..
mcm xlengkap je blog xde nuffnang..
kot bleh jdi kaya pasni..
ehehe..

Anna King said...

ur welcome... ^^
betul2... mieja boleh guna duit tu untuk belanja nak kawen nanti... simpanan masa depan.. hihikk....

Muhammad Iman Harraz Pengemas Rumah Terbaik Dari Ladang !

  #Gambar-gambar di bawah didapati dari whatsapp mamanya# Hai si kecik ni memang kaki pengemas bertaraf antarabangsa betul. Ten...