Sunday, April 3, 2011

Cute Cat lol!



Wahh! Kesiannya kucing ni kena buli dengan tuan dia. Entry yang lepas ana ada post pasal kucing ana si Bola kena aniayakan. Tapi kes Bola tu cuma gimik semata-mata. Buli pakai Photoscape je. Gambar yang terbaru ni ana terjumpa masa belek-belek kat FB member. Ternyata lagi teruk dia kena aniaya kan. Tengoklah badan dia kena cat kuning, kaki dan telinga kena cat coklat dan pipi blushing. Hurm kesian dia. Apa-apa pon dia tetap nampak cute sangat. Setuju kan.. ^^

6 comments:

PendekarPetai said...

isk2 perlu ke dorg wat cenggitu?? huhu

Anna King said...

isk2... memang x patot pon.. wat tuk suka2 la tu.. huhu..

Cik Itam @ ira said...

setuju2.. pape pun beliau cute sgt

Anna King said...

Cik Itam @ ira
huk2... tau xpe.. memang cute sangat cam cik ira gak... ^^

░♥si lampu neon♥░ said...

wehhh cute giler kot ! nak culik seekor !!

Anna King said...

♥si lampu neon♥
memang cute giler kan! tp klu nk culik die x ada kot.. ni kucing limited edition... ^^

Muhammad Iman Harraz Pengemas Rumah Terbaik Dari Ladang !

  #Gambar-gambar di bawah didapati dari whatsapp mamanya# Hai si kecik ni memang kaki pengemas bertaraf antarabangsa betul. Ten...