Friday, June 24, 2011

Boring, Bosan !


Dah kerja salah, x kerja pun salah. Apa lagi yang aku x puas hati ni. Boring kat tempat kerja siot! Boss tolong bagi aku buat kerja please please... Bila dah boring sangat kerja yang aku boleh buat ialah melangak depan pc & online. BORING tau! BOSAN tau! Kerja aku makan gaji buta je ke. Hehe.. Mula-mula kerja dulu aku suka la. Lama-lama lemau rasanya.



...DILEMA a.k.a PERASAAN YANG AKU HADAPI SEKARANG...





...SYARIKAT TEMPAT AKU BEKERJA...


...JANGAN PERCAYAKAN SITI YE. hahaha...





...ADA SAPA-SAPA YANG NAK BANTU AKU KELUAR DARI KEMELUT BORING NI???...






...KISS-KISS? EH X BOLEH LAA. hehehe...



Penangan boring aku. Penangan boring korang pulak macam mana. 


SHARING IS CARING (^_*)


Jom share ce cite......


p/s: Jom hilangkan boring! Ayuh check it out:

No comments:

Muhammad Iman Harraz Pengemas Rumah Terbaik Dari Ladang !

  #Gambar-gambar di bawah didapati dari whatsapp mamanya# Hai si kecik ni memang kaki pengemas bertaraf antarabangsa betul. Ten...