Thursday, June 9, 2011

Sayang Abah & Rindu Abah.....


Engkaulah nafasku
Yang menjaga di dalam hidupku
Kau ajarkan aku menjadi yang terbaik
Kau tak pernah lelah
Sebagai penopang dalam hidupku
Kau berikan aku semua yang terindah

Aku hanya memanggilmu abah
Di saat aku kehilangan arah
Aku hanya mengingatmu abah
Jika aku telah jauh darimu 





Al-Fatihah..........
Ya Allah, Kau cucurilah rahmat ke atas roh arwah abahku... Nasarudin bin Atan @ Nasarudin bin Ramlah.... dan Kau tempatkanlah arwah di kalangan orang2 yg beriman... Amin......

2 comments:

Anonymous said...

takziah...semga tabah hadapi hdup tnpa abah dcc n semga roh beliau dtemptkn bersama2 org yg beriman...

Anna King (سيتي امينه ناسا رودين) said...

amy qlate
Amin Yarabal Alamin... terima kasih untuk doa dari akak..

Muhammad Iman Harraz Pengemas Rumah Terbaik Dari Ladang !

  #Gambar-gambar di bawah didapati dari whatsapp mamanya# Hai si kecik ni memang kaki pengemas bertaraf antarabangsa betul. Ten...