Wednesday, August 3, 2011

Konvokesyen Yang Lepas



Was taken at DEWAN AGONG TUANKU CANSELOR, UiTM SHAH ALAM on19th MAY 2011



...BUNGA PINJAM. CREDIT TO NURUL ZUEMASLIN BAHARI. HEHE...
...CLASSMATE KESAYANGAN...




...AWEK2 PAMS THANX BANYAK SNAP PIC SAYA...
...WITH ASMIZA MISRAM aka MIEJA :)...
...GANG KELANTANESE & HOBIN JANG HOBIN...




...KAK CT & IZHAM BEREH...






...CANDID BY JUFRI...


...BERSALAMAN WITH DATO' PROF. IR. DR. SAHOL HAMID ABU BAKAR...
...MY BATCH 2007-2010. KORANG MEMANG BEST...

...POSING TIME LUAR DATC...













...6 PINGITAN UiTM...








...MEMBE2 THANX SUDI TEMAN SAYA YANG KESEORANGAN...
...AMBIL TRANSKRIP WITH KAK ROSE N MEKNA...


TAMAT SUDAH KONVOKESYEN SAYA~ 


Digraduasikan bukan penamat segala-galanya. Laluan yang masih panjang untuk ditempuhi. Tahniah kepada semua rakan tauladan. Semoga berjaya dalam apa jua pekerjaan yang diceburi. Rindu semua kenangan di UiTM.


...TERUJA DAPAT BERTENTANG MATA DENGAN  DATO' PROF. IR. DR. SAHOL HAMID ABU BAKAR ...


UiTM DI HATIKU !


p/s: Terlalu banyak montaj tentang ibu bapa ditayangkan. Sebak hati saya mengenangkan arwah bapa yang terlantar sakit di icu ketika itu. Hasrat bapa untuk menemani dan melihat saat saya digraduasikan tidak kesampaian. Tidak ada seorang ahli keluarga pun menemani kerana menemani bapa untuk operation lanjutan. Melihat rakan-rakan lain gembira bersama-sama ibu bapa dan kaum keluarga terdekat membuatkan hati kecil saya berdetik perasaan cemburu + sedih. Walaubagaimana pun saya sedar yang bukan saya saja yang keseorangan pada ketika itu. Ada antara rakan-rakan yang datang sendiri juga (yatim piatu). Saya tegar untuk kuatkan semangat sehingga tamat hari bersejarah saya. Terima kasih untuk L..... yang sanggup menemani dan mendengar luahan isi hati kecil saya dan sedikit sebanyak menggembirakan hati saya kerana peristiwa itu. 


Related articles:

No comments:

Muhammad Iman Harraz Pengemas Rumah Terbaik Dari Ladang !

  #Gambar-gambar di bawah didapati dari whatsapp mamanya# Hai si kecik ni memang kaki pengemas bertaraf antarabangsa betul. Ten...